dimarts, 2 de desembre del 2008

Amb el curs començat

Ja fa un parell de mesos que ha començat el curs a la UNED però avui començo jo el meu "UNEDitorial" on aniré posant els feeling i les things que em vagin happening durint the course.
For the begining... no em convaliden cap assignatura i tampoc puc accedir directament a segon cicle, cosa que a la uni on vaig treure el meu títol actual sí...
Però clar... aquella uni és presencial i està a pendre pel c..l d'ací, de manera que he de cursar 36 crèdits de "curs pont".
De moment m'he decidit per cursar-ne només 24 enguany i tal com pinte la cosa ja miraré l'any que ve de carregar més el bombo o no... qui sap!
Vaig retrassat perquè abans d'apuntar-me a la UNED em vaig apuntar a un parell de cursos telemàtics, a més a més de l'anglès (EOI) i de la feina, que no és pas poca... però espere poder posar-me al dia durant aquest mes ja que les assignatures que he triat m'agraden força, a saber:
-Medi físic (12 crèdits) bàsicament és geología però amb un nom més "rimbombant".
-Ecologia (12 crèdits) és ecologia... no confondre amb ecologisme ni mandangues semblants, aquí hi ha fòrmules, teories, treball de camp i no hi ha opinions tendecioses, "lo que n'hi ha júa" com diuen al meu poble (que no és l'Adsúbia)

I per avui prou, que encara no he abocat el caldo i ja estic xuplant-me els morros. Collons!