dimecres, 3 de desembre del 2008

Centre associat.

Quan demanes informació a la UNED poden passar dues coses, que te la donen o que no te la donen, no sé quin patró seguixen però quan vaig demanar informació la primera volta em van donar lo que vaig demanar.
En funció d'aquella informació vaig decidir matricular-me i vaig tornar a demanar un altra informació, que no em van donar, aixina que vaig tirar pel dret i em vaig matricular telemàticament (que és com més m'agraden les coses) i au... tira que falta gent, aplicant un criteri inventat per mi, vaig pensar que m'havia de matricular en el centre associat més pròxim a casa... clar, si tinc que presentar papers, fer examens, fer pràctiques.... pos pa que anar més lluny?
Total, que faig la matrícula, m'heu mire i m'heu remire i decidixc matricular-me en un centre que està a 25 km... tot correcte! Pos no! Quan toque al centre em diuen que tururú, que allà només preparen a gent de més de 25 tacos a accedir a la uni... que pa lo meu tinc dos centres i els dos a uns 70km, un passant una ciutat gooooorda i l'altre en mig del camp.
Decidisc el del mig del camp (menos cues al cotxe) i em pose en contacte amb ells, em faciliten un model de sol·licitut i apa... l'ómplic, l'envie i hasta ara... total, que envie un correu als dos centres associats, el que estic matriculat i l'altre i em contesten que tinc que tocar al negociat d'alumnes a Madriz (ara es diu Madrí) toque i em diuen que he d'enviar-ho per e-mail... ho envie i .... wait amb see.

I aixina estem... waiting and seeing XD lo que sea serà :)